bucketlistlife.blogg.se

What would you do, if you weren't afraid?

Wine anyone?

Publicerad 2017-10-24 19:18:48 i Allmänt,

 
Den är här! Vem vill prova?
 
Kan verkligen inte klaga på att livet är monotont nuförtiden. Inte för att jag någonsin tillåter det att vara det normalt, men idag har jag bl a; researchat hur Nepal ställer sig till vaccin mot Gula Febern, mailat över hyresavtalet på lägenheten (ja, det är klart!!), frågat på jobbet om de kan tänka sig att hjälpa till och stötta med diverse material till skola och barnhem i Tanzania och innan jag somnar ska jag lyckas släpa ner den där enorma säcken med sängkläder och handdukar jag inte kommer använda under bortavaron till källarförrådet och eventuellt packa en låda till samt börja packa väskor med kläder som ska till Ciccis plejs. Var där med en påse häromdagen och hennes reaktion var "är det allt du tänker ta hit?!" HAHAHA, det är det inte. Det blir åtminstone fyra väskor varav en är ryggsäcken och med fyra menar jag antagligen sex eller sju.. Hur jag ska lyckas leva i en ryggsäck med allt jag behöver under 6 månader övergår just nu mitt förstånd men jag VET att det går så det är bara att göra.
 
Ja, jag har såklart jobbat idag också. Så ni inte får för er att jag bara slappar runt och inväntar avresedatum nu. Nästa vecka börjar min vikarie och jag lämnar över lägenheten så sen blir det inte en lugn stund för resten av hösten, fullt ös medvetslös. Ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela