bucketlistlife.blogg.se

What would you do, if you weren't afraid?

Passade på..

Publicerad 2017-11-15 21:26:35 i Allmänt,

..att boka ett par flyg till igår när jag hade internet på hotellet i Sthlm. Farligt det där när tankarna har fått fladdra fritt ett par veckor och tillfälle ges.
 
I söndags pratade jag nämligen med Maja. En superhärlig tjej som jag, Evelina och Cicci träffade i Kroatien när vi åkte dit på träningsresa 2015. Maja och jag har pratat lite sporadiskt sen dess och när jag berättade om resan någon gång i våras/somras blev hon eld och lågor och började fundera på om hon inte kunde följa med en sväng. NU är det bestämt! Maja kommer ner och möter upp mig på Bali och sen åker vi några veckor tillsammans till Nya Zeeland! Ska bli SÅ ROLIGT och jag ser verkligen fram emot att ha lite "halvkänt" sällskap ett tag!
 
Så när det var bokat och klart i måndags trillade liksom mina tankar vidare till nästa steg vilket nu innebär att jag är bokad både vidare till San Francisco (plot twist!) och Ecuador (ännu mer plot twist!). Så kan det gå! Fick bekräftelse på mailen idag och frågan om jag såg fram emot min vistelse på Hawaii vilket fick mig något konfunderad.. Insåg dock ganska snabbt varför det där "personaliserade" meddelandet hade fått saker och ting om bakfoten. Kolla den här bilden och se om ni kan lista ut vad som är knasigt innan ni läser vidare.

Förra gången jag var iväg på långresa tappade jag ett dygn, men nu minsann, nu får jag tillbaka det! 18 april 2018 kommer på riktigt vara den längsta onsdagen jag någonsin upplevt! Jag kommer alltså lämna Auckland efter att nästan hela dagen gått för att sen landa i San Francisco tidigare än jag lyfte samma dygn. Det låter helt knäppt eller hur? Internationella datumlinjen är rätt cool faktiskt. Okej, det kändes otroligt resnördigt att skriva så men jag låter det stå kvar ändå. Och det känns bra att ta tillbaka det där dygnet jag tappade bort 2007, även om det var 22 oktober så borde det bli lite mer rätt på kromosomerna framöver sen va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela