bucketlistlife.blogg.se

What would you do, if you weren't afraid?

11 bevis

Publicerad 2017-10-18 22:29:00 i Allmänt,

Såg den här på facebook och kände att jag var tvungen att dela med mig.

Jag ska försöka att inte bli en sån ni hatar men inser också att ni kommer att tröttna i perioder. Lovar att åtminstone försöka låta bli att bombardera alla sociala medier med allt jag tar mig för och istället samla ihop det viktiga i någon form av vettiga inlägg. Men kunde inte låta bli att sno sista bilden ändå. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-10-29 19:19:20

Kan hålla med "11 bevis"😳 Skulle hellre se en " bucketlist" gå i uppfyllelse 👍🤗

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-10-29 19:20:36

Kommentar från CLBrown

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela