bucketlistlife.blogg.se

What would you do, if you weren't afraid?

Salar de Uyuni - en av de mest obeboliga platserna i världen

Publicerad 2018-06-20 23:18:46 i Allmänt, Bolivia, Bucketlist, Resa,

Vilken grej, helt enorm, tydligen kan hela Schweiz få plats (hur coolt?) och det smakar verkligen salt!

Ja jag var tvungen att prova, dubbelkollade med killarna som nyss var färdigutbildade läkare i bilen innan jag gav mig på det men när de gav klartecken så var det bara att köra.
 
 


 


 

Tre dagar på rull genom Bolivia har varit vackert, omväxlande och skrämmande och jag har lärt mig massor samt varmint otroligt nöjd med valet att hyra en sovsäck pga har faktiskt inte frusit alls på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela