bucketlistlife.blogg.se

What would you do, if you weren't afraid?

Bye bye Bali

Publicerad 2018-03-29 13:45:00 i Allmänt, Bali, Resa,

Vi hade funderingar på att försöka oss på att erörva ytterligare stränder på Bali men insåg våra begränsningar och åkte tillbaka till Ubud för att spendera våra sista nätter där.

 
Vi yogade, åt massor med mat, gick vilse på långa promenader och lekte med flamingon i poolen (okej jag lekte, Maja agerade kamerakvinna och njöt av solen).

Vad kommer jag inte sakna från Bali?

  • Yes madame, taxi? (Ungefär var 15 meter längs vilken gata som helst gärna efter en lång stirrande blick och tystnad tills vi har passerat)(Vem vill för övrigt bli kallad madame? Känner mig typ hundra år gammal när de säger så. Miss funkar bra sörru.)
  • Krypen (saknar aldrig insekter. har aldrig hänt, kommer aldrig att hända)

That's it. Bali är magiskt, vackert, en helt ny värld. Maten är underbar, vädret fantastiskt så snart man vant sig vid värmen, människorna är otroliga. Jag vill definitivt åka tillbaka! Så om någon är sugen på att joina eller sponsra en yoga/dykresa under 2019 är man varmt välkommen till kommentarsfältet. Och även om ni inte åker med mig, åk till Bali för tusan, det är värt varenda sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela